Garantia Produselor
Garantia se socoteste de la data acceptarii produsului de catre cumparator, si este de 30 de zile.
Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta in scris pe email sau telefonic. Clientului ii vor fi rambursate toate costurile cauzate (cum ar fi costurile de transport). Sesizarea trebuie sa fie trimisa pe adresa ecomenzi@karadistrib.ro. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a chitantei (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute.
Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:
• Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat sau clientul are posibilitatea de renunta la achizitie.
• Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, se va proceda la inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie. (exemple de defecte: atomizorul produsului este blocat, tubul atomizorului este mai scurt decat nivelul minim al lichidului din interior).
• In cazul defectelor multiple sau repetate, se va proceda la inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reaparitia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
• In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare, si sa prezinte dovada achizitiei.
La cererea clientului, vanzatorul va prezenta o garantie scrisa (certificat de calitate).
Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora.
IMPORTANT
Produsele incercate, detiplate sau fara ambalajul original, nu pot fi returnate. Ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestor produse care prezinta forme de consum sau uzura, ambalaj desafacut sau desigilat.
In cazul unui retur, cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii).
Preturile si validitatea ofertei
Toate preturile includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.
Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.